Thursday, April 30, 2009

::SOAL JAWAB::

AG2000 Produk Kosmetik Untuk Wajah Asia....

Temui Cara Memulihara Kulit Anda Menerusi Sistem Penjagaan Kulit Saintifik AG2000 yang amat menakjubkan yang telah di formulasikan oleh Prof Hassan Yaakob...

Image Hosted by ImageShack.us

Rahsia Keistimewaan AG2000


AG2000 adalah satu sistem penjagaan kulit saintifik. Rahsia kekuatan AG2000 iaitu tulenan ekstrak marin yang merupakan nadi formula yang berkesan dalam merejuvenasi kulit. Sebenarnya keajaiban produk ini terletak pada cara penulenan dan kaedah rumusannya. AG2000 merupakan gabungan alam semulajadi dengan penggunaan ilmu sains dan bioteknologi yang mantap. Sama ada wajah anda berminyak, kering, matang, atau kulit bermasalah jerawat atau jeragat, AG2000 menyerlahkan kulit anda dengan meningkatkan sistem imunisasi bagi menguatkan mekanisma perlindungan semulajadi kulit anda. AG2000 terbukti selamat dan berkesan.

*****************************************************

MIRACLEAR
CERAH, BERSERI & KOMPLEKSI YANG SEKATA DALAM MASA 3 MINGGU.

Anda Pasti akan berpuas hati!!!




Set Miraclear mengandungi
1) Day Cream (30g)
2) High Performance Night cream (30g)
3) Facial Cleansing Foam (60g)

Dengan setiap pembelian Miraclear RM398.00, anda akan berpeluang mendapat~
FREE 1 botol Foundation SPF 15 No.23 bernilai RM89.00

Promosi tersebut tertakluk kepada selagi stok masih ada.

*****************************************************

AG2000 SKINCARE mempunyai 4 konsep :~

MEMBERSIH

Image Hosted by ImageShack.us

Facial Cleansing Foam
Buih pembersih yang lembut, dirumus khas bagi menghilangkan secara berkesan sel-sel mati, minyak berlebihan, habuk dan kotoran tanpa menjejaskan kelembapan kulit semulajadi kulit wajah anda. Dirumus menggunakan ekstrak marin serta tumbuhan saripati bagi menyuburkan permukaan kulit, menjadikannya bersih, segar dan licin...........


Image Hosted by ImageShack.us

HARGA
RM89.00 (100ml)
RM59.00 (60ml)
RM15.50 (12ml)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Facial Cleansing Milk
Buih pembersih yang lembut, dirumus khas bagi menghilangkan secara berkesan sel-sel mati, minyak berlebihan, habuk kotoran serta membersih dan merawat sambil menghilangkan sisa solekan tanpa menggangu kelembapan semulajadi dalam kulit anda dan menjadikan kulit anda lembut, licin dan segar. Dirumus menggunakan ekstrak marin serta tumbuhan saripati bagi menyuburkan permukaan kulit. Disyor untuk digunakan sebelum kaedah pembersihan lain dikenakan ke atas kulit wajah.................


Image Hosted by ImageShack.us

HARGA
RM89.00 (100ml)
RM54.00 ( 60ml)
RM16.00 (12g)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Facial Cleansing Puff 3 in 1
Diperbuat daripada 100% kapas lembut berteknologi tinggi di mana dengan hanya 1 sentuhan sahaja berupaya membersih, menyegar dan melembapkan kulit wajah tanpa memerlukan produk penjagaan kulit asas. Dilengkapkan dengan lapisan jaringan kapas yang berkesan menanggalkan sel-sel mati di permukaan kulit. Nikmatilah kulit yang lebih bersih, lembap. Kurang berminyak dan berjerawat. Sesuai digunakan sebagai pelembap asas sebelum menggunakan solekan.................


Image Hosted by ImageShack.us

HARGA: RM71.00 ~ 1 Box (25 pcs)

******************************************************

MERAWAT

Image Hosted by ImageShack.us

Blemish Gel Complex dan Blemish Clear
Mengandungi ekstrak alam dari laut dan tumbuh-tumbuhan. Dirumuskan khas bagi merawat dan mencegah jerawat serta amat berkesan bagi mengurang dan menanggalkan biji-biji jerawat dan radang kulit tanpa kesan sampingan..................

Blemish Gel Complex dan Blemish Clear Complex

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

HARGA
RM45.00 ~ Blemish Gel (12g)
RM27.00 ~ Blemish clear (12g)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Skin Purifying Gel
Satu formulasi merawat yang khas untuk kulit yang berminyak dan berjerawat. Produk ini mempercepatkan proses pemudaan kulit, menghilangkan jangkitan kulit dan sel mati serta mengecilkan pori-pori kulit..................

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA: RM69.00 (50g)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vita Skin Complex
Satu formulasi terkini yang terjamin dapat menyerikan serta menjadikan kulit wajah lebih bercahaya. Diadunkan dengan kompleks Vitamin A
bagi mengembalikan ketegangan dan kompleksi kulit serta meransang pembentukan lapisan kolagen yang baru di samping menanggalkan sel-sel mati, kedut dan garis-garis halus.............

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA
RM169.00 (30ml)
RM72.00 (12ml)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pigment Repel Complex
Dirumuskan dengan menggunakan teknologi canggih yang mencampurkan saripati asli dan ekstrak botanik semulajadi yang mempunyai ciri pencerahan kulit dan tidak mengandungi hidrokuinon. Ia amat berkesan untuk menghilangkan jeragat dan tompok-tompok hitam pada wajah. Penggunaan berterusan dalam beberapa minggu boleh menghasilkan kulit wajah yang lebih lembut dan bersih tanpa kesan sampingan.

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA
RM220.00 (20g)
RM138.00 (12g)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Firming Eye Cream
Rumusan khas daripada adunan akstrak tulen tumbuh-tumbuhan dan sebatian semulajadi dari laut yang terbukti berupaya melembab, menegang dan menghalang tanda-tanda penuaan di sekeliling mata secara berkesan. Penggunaan berterusan akan mengurangkan garis-garis halus, bengkak dan kehitaman di sekeliling mata

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA: RM85.00 (17g)

******************************************************

MEMBEKALKAN ZAT DAN VITAMIN

Image Hosted by ImageShack.us

Age Defying Complex - Multi Active Night Cream
Mengandungi Vitamin A, Vitamin E, Vitamin C, Beta-Glucan dan asid hyaluronik yang dibekalkan melalui teknologi liposome untuk menyuburkan kulit, menghilangkan tanda-tanda penuaan dan merangsang pertumbuhan sel baru. Ia dirumus untuk membebaskan bahan aktif vitamin ke dalam kulit secara beransur-ansur sehingga 11 jam melalui teknologi liposome yang diperlukan oleh kulit bagi mengekalkan pemudaan kulit dan menggantikan sel-sel lama secara berterusan. Merangsang peredaran darah yang lebih lancar bagi membantu daya serapan zat dan oksigen yang lebih baik ke dalam kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit terutamanya kulit sensitif dan kulit yang telah rosak akibat penggunaan produk-produk yang menyebabkan pengelupasan dan kerosakan kulit. Jika digunakan setiap hari dalam masa dua minggu, kulit wajah bertambah sihat, tegang dan tidak dimamah usia, kurang berkedut dan meningkatkan proses permudaan dan pemuliharaan jerawat.

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA
RM110.00 (30ml)
RM45.00 (12ml)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Skin Revitalizing Essence
Satu formulasi terkini yang terjamin dapat menyerikan serta menjadikan kulit wajah lebih segar.
Dirumuskan khas dengan adunan kompleks Vitamin A bagi mengembalikan ketegangan dan kompleksi kulit serta merangsang pembentukan lapisan kolagen yang baru di samping menanggalkan sel-sel mati, kedut dan garis-garis halus. Meningkatkan sistem imunisasi dan meningkatkan proses pembentukan dan pemuliharaan sel-sel kulit baru.
Di samping menjadikan kulit wajah lebih segar dan tegang, ianya juga berupaya menanggal dan menunda pembentukan garis-garis halus pada wajah

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA: RM156.00 (35g)

******************************************************

MELINDUNGI

Image Hosted by ImageShack.us

Moisturizing & Firming Serum
Dirumus khas untuk memulihara kulit kering agar kembali lembab, licin dan segar. Ia adalah serum penjagaan kulit yang dirumus menggunakan teknologi canggih serta diadun secara saintifik dengan campuran bahan biotek, faktor pertumbuhan epidermis, tumbuhan laut, kolagen larut dan serum tumbuhan. Ia juga mengandungi asid hyaluronik dan aloe Vera agar mengembalikan kelembapan kulit. Tiada lagi kesan minyak, ianya sungguh licin, sangat halus kualitinya dan elegan dalam penampilan untuk menjadikannya bahan pelembap terbaik yang pernah anda temui.
Kulit wajah akan menjadi lebih tegang selepas dua bulan menggunakannya.

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA
RM136.90 (50ml)
RM32.50 (12ml)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Image Hosted by ImageShack.us

Krim Pelindung UV
Krim pelindung UV yang luar biasa, berkesan dalam melindungi kulit daripada kedua-dua sinaran UVA dan sinaran UVB. Membantu mencegah pembentukan tompok hitam dan kedut halus. Ia memberi perlindungan dengan memantulkan semula sinaran UV yang memancar pada kulit. Diadun dengan campuran ekstrak marin dan tumbuh-tumbuhan yang boleh mengurangkan pembentukan garis halus dan jeragat di samping menyeragamkan warna kulit wajah. Ia juga bertindak sebagai bedak asas yang sungguh halus dan licin tanpa meninggalkan kesan minyak.

KRIM PELINDUNG UV – SPF 30
Krim pelindung maksimum spf 30 (Tinted Sunscreen SPF 30)
Diformulasikan dengan menggunakan teknologi farmaseutik terkini, tidak berminyak, halus dan lembut apabila disapukan. Sesuai digunakan untuk aktiviti luaran dan negara yang beriklim panas dan kering. Ia memberi perlindungan sebanyak 99% kepada kulit daripada sinaran UVA dan UVB.
Membantu mencegah pembentukan tompok hitam dan kedut halus dan mencerahkan kulit.

HARGA
RM68.00 (30ml)
RM28.00 (12ml)

KRIM PELINDUNG UV – SPF 15
Krim pelindung biocolor multisphere spf 15 (make-up based biocolor multisphere sunscreen spf 15)
Untuk tona kulit cerah
HARGA: RM110.00 (20ml)

Krim pelindung multisphere spf 15 (make-up based multisphere sunscreen spf 15)
Untuk semua jenis tona kulit
HARGA: RM150.00 (35g)

Krim pelindung spf 15 no.23 (foundation based sunscreen spf 15 no23)
Untuk tona kulit kekuningan
HARGA: RM89.00 (15ml)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Esens Pelembab (Moisturizing Essence)
Diformulasikan dengan menggunakan kapsul nanosphere yang mengandungi agen pelembap dan pencerah yang dapat diserap serta-merta dan menembusi kulit dengan berkesan.
Kaya dengan asid hyaluronik, vitamin E dan vitamin C. Produk ini berkesan dalam mencegah dan merawat kulit kering. Berupaya mengurangkan garis-garis halus dan kedut pada muka serta menjadikan kulit wajah lebih cerah.

Hijau-untuk tona kulit cerah
Merah dan kuning- untuk tona kulit kekuningan
HARGA: RM180 (35g)

******************************************************

AKSESORI

Facial lifting mask – Jenis Glue
Facial hydrating mask – Jenis Gel

Sejenis masker berteknologi tinggi yang berupaya menanggalkan sisa-sia minyak, kekotoran dan sel-sel mati pada permukaan kulit wajah. Ianya bertindak dengan menyerap dan mengikat sel-sel mati dan sisa-sisa kotoran bagi menjadikan wajah kelihatan lebih bersih dan segar. Kandungan kolagennya yang tinggi serta kesan pengikatan yang kuat pada permukaan kulit wajah akan menyebabkan kulit wajah seolah-olah melalui perubahan yang ketara hanya dalam 30 minit

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA
RM68.00 ~1 box (jenis gel) ~ Hydrating Lifting Mask(1 Box - 25 sachet)
RM48.00 ~ 125ml (jenis glue) ~ Lifting Peel Off Mask

******************************************************

KOSMETIK

Loose Powder

Image Hosted by ImageShack.us

Shade Natural ~ Untuk tona kulit cerah dan semua jenis tona kulit
Shade Classic ~ Untuk tona kulit kekuningan
HARGA: RM105.00 (15g)

*****************************************************

Suplimen Kesihatan

REJUMAX
Suplimen pemakanan pemudaan badan terunggul. Digunakan sebagai pemakanan tambahan. Disyorkan untuk yang berusia 27 tahun keatas.
DOS (CARA PENGGUNAAN)
Larutkan 1 atau 2 paket kedalam air suam (125ml) sebelum diminum. Sebaik-baiknya diambil sebelum sarapan dan sebelum tidur atau sekurang-kurangnya 2 jam selepas makan. Untuk kesan yang maksima ambil 5 hari seminggu.

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA: RM140.00 ~ box (20 sachet)

******************************************************

Produk Bonalin

Facial Cleansing Gel
Membersihkan muka dengan lembut dan merangsangkan kecantikannya.
Menegangkan kulit dan mengurangkan kemunculan kedut-kedut halus.
Menanggalkan minyak yang berlebihan sambil mengekalkan kelembapan kulit.
Mempercepatkan penyembuhan jerawat, parut dan bintik-bintik hitam.
CARA PENGGUNAAN
Gunakan setiap hari, pagi dan malam. Buihkan sedikit dengan air dengan tapak tangan. Urut lembut ke seluruh muka dan bilas bersih.

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA: RM26.90 ~ 60ml

———————————————————————-

Facial Toner
Membersihkan kulit dan liang roma dengan berkesan.
Mengimbangkan tona kulit.
Menjadikan kulit segar dan berseri.
Merangsang rejuvenasi sel-sel kulit yang baru.
CARA PENGGUNAAN
Selepas sempurna membersihkan muka dengan Jel pencuci muka, sapukan Penyegar wajah dengan kapas keseluruh muka dengan lembut. Biar kering.

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA: RM20.00 ~100ml

———————————————————————-

Losyen Pelembut Kulit / Skin Smoothing Lotion
Mencegah dan meredakan kulit daripada kering dan bersisik.
Melembap dan menegangkan kulit.
Menjadikan kulit lebih licin dan halus.
Menjadikan kulit lebih segar dan sihat.
Menjadikan kulit lebih bermaya.
CARA PENGGUNAAN
Sapukan secukupnya pada tangan dan keseluruhan badan sehingga ia meresap. Gunakan sekali atau dua kali sehari.

Image Hosted by ImageShack.us

HARGA: RM48.00 ~ 200ml

******************************************************

13 Responses to “AG2000”

  1. Kak Aini berkata:

    Saya nak tahu berapa kos untuk rawatan facial di salun yang menggunakan produk AG2000?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


  2. makcik zainab berkata:

    boleh tolong bgtau step by step penggunaan product AG2000.
    Sebab terlalu bnyk yg nak kena pakai, so tak tau which to go after that until last.
    Bab membersih should be OK, tapi penggunaan utk merawat, memberi zat & melindungi tu kenalah bgtau serba sedikit bila nak apply product2 tu semua.
    Saya beli complete set (small) as a starter.
    Boleh reply use saya punya email.
    Terima kasih

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


  3. ina berkata: saya baru mula menggunakan produk ag2000.

    agen tesebut memberi cadangan utk sya mnggunakan
    Facial Cleansing Foam & Skin Revitalizing Essence
    terlebih dahulu. bagaimana cara penggunaanya?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Sebelum saya terangkan cara penggunaannya, boleh saya tahu jenis kulit puan?

  4. berkata:

    salamz. sy br menjd pengguna produk AG2000. seblm ni sy pkai produk dr neg luar, tetapi tiada kesan. so, sy ingin mencuba produk AG2000. Utk pengetahun pn, sy skrg mengmbil trial set yg mngdungi : tinted sunscreen, moisturizing, facial cleansing,hydrting lifting mask n one touch. Fungsi lbh krg same, so sy xtau step by step penggunaan produk ini.
    TQ

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Salam..
    Terimakasih kerana bertanya. Jawapan ada disediakan di bahagian page AG2000.

    Terimakasih harap dapat membantu.

  5. pakcik murad berkata:

    Umur saya 51 tahun. Saya bercadang hendak gunakan AG2000. Apakah produk yang perlu saya pakai.

    Muka saya tidak ada jerawat, tetapi ada sedikit pigment.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    salam pakcik murad..
    di syorkan:
    Day
    Facial Cleansing Foam
    Skin Revitalizing Essence
    Tinted Sunscreen SPF30
    Loose Powder ~ Shade Natural

    Night
    Facial Cleansing Milk
    Facial Cleansing Foam
    Pigment Repel Complex
    Age Defying Complex ] (selang satu hari selepas
    Vita Skin Complex ] pakai Pigment Repel Complex)

    Facial Hydrating mask – Jenis Gel [ pakai seminggu sekali ]

    harap dapat membantu.
    terimakasih.

  6. intan berkata:

    salam.kulit saya ada masalah sedikit jerawat,sedikit jeragat dan yang paling teruk liang roma terbuka.dah bermacam produk saya cuba dari yang murah hingga ke mahal(takdelah sampai ribu)masalah tetap takde perubahan.produk ag apakah yang sesuai utk masalah kulit saya ni.klu blh tlg jawab dlm ruangan ini.tq

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    salam intan

    disyorkan:
    Facial Cleansing Foam
    Skin Purifying Gel
    Make-up Based Multisphere Sunscreen SPF15
    Pigment Repel Complex

    harap dapat membantu
    terima kasih.

  7. zizi berkata:

    salam. saya nak tahu produk yg sesuai utk kulit saya. warna kulit tidak sekata, liang roma terbuka tetapi tidak serius. ada bintik2 hitam. jika tumbuh jerawat, kesannya lambat hilang. apakah produk yg sesuai dan bagaimana cara penggunaannya? tima kasih.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    salam zizi..........
    Untuk jerawat

    di syorkan
    blemish clear.

    Untuk warna kulit tidak sekata, liang roma terbuka tetapi tidak serius. ada bintik2 hitam

    di syorkan
    Facial Cleansing Foam
    Vita Skin Complex
    Age Defying Complex

    terimakasih dan di harap dapat membantu.

  8. zira berkata:

    saya mempunyai masalah jerawat yang agak teruk disamping mempunyai parut jerawat yang agak tebal.produk apa yang boleh saya gunakan untuk hilangkan masalah saya ni.tolong balas dengan secepat mungkin.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Rawatan Jerawat
    Facial Cleansing Milk / Facial Cleansing Puff 3 in 1
    Skin Purifying Gel
    Blemish Gel Complex
    Make-up Based Biocolor Multisphere Sunscreen SPF15

    Rawatan Parut
    Vita Skin Complex
    Age Defying Complex

    Terimakasih

  9. meksu berkata:

    Kulit sy jenis berminyak, berjerawat (kebanyakannya kecil, kadangkala besar dan mengambil masa yg lama untuk reda), liang roma terbuka, bintik hitam dan berparut akibat jerawat. Dulu sy pernah mencuba AG2000 (cleasing foam, purifying gel, revitalising essence dan sunscreen) dan stokis di mana sy membeli AG2000 dulu ada syorkan sy mencuba Vita Skin Complex dan Pigment Repel Complex untuk rawatan parut dan dia turut menjelaskan cara penggunaan (sy kurang ingat, salah satunya hanya sekali seminggu kalau tak silap). Tp sy cuma menggunakannya dlm masa yang singkat disebabkan sy kemudiannya menerima rawatan dr dermatologist. Sebolehnya sy tak mahu bergantung kepada ubat-ubatan, jadi sy ingin mencuba kembali AG2000. Sy ingin mengetahui produk yg sesuai untuk sy dan cara penggunaan yg betul. Perlukah sy menggunakan clay mask utk masalah kulit berminyak?


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



  10. surina bertanya:

    sya ingin tanya..sya ada parut hitam di muka..produk ape yang sesuai?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Salam surina..

    Produk yg sesuai utk parut hitam di muka

    Facial Cleansing Milk
    Facial Cleansing Foam
    Skin Revitalizing Essence
    Vita Skin Complex
    Tinted Sunscreen SPF30

  11. jamaliah bertanya:

    Saya mempunyai masalah bintik hitam..liang roma terbuka,kulit kering…
    saya baru guna ag 2000.. dalam masa 2 mggu… msalahnya

    1. Kulit saya bila tengok nampak ok..tapi bila sentuh kulit saya macam bersisik.. mengelupas kecil2…dan
    (ruam bintik2 merah….tapi tak berapa ketara)

    2.Dalam seminggu pakai rasa lembab,bintik hitam rasa kurang…tapi lepas 2
    kulit saya rasa kering sangat2..

    3.Saya pakai sekarang…
    Facial cleansing foam
    Facial cleansing milk
    Moisturizing &firming Serum
    Tinted sunscreen spf30

    4.Cara mereka syor kan untuk pakai
    Pagi
    facial cleansing foam
    facian cleansing milk
    Moisturizing &firming Serum
    Tinted sunscreen spf30

    Malam
    facial cleansing foam
    facian cleansing milk
    Moisturizing &firming Ser

    5. macam mana saya perlu atasi… plz bantu saya.. adakah ni tanda2 saya tak sesuai pakai ag2000… sebelum lebih teruk… n TQ

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Salam jamaliah...

    masalah bintik hitam..liang roma terbuka,kulit kering…

    bintik hitam dan liang roma terbuka ~ disyorkan Vita Skin Complex.

    kulit kering ~ disyorkan Skin Revitalizing Essence.

    Produk yang puan pakai sesuai tetapi tidak mencukupi dan step yang disyorkan:

    Step pagi: (Protect/melindungi)
    Facial Cleansing Foam.
    Skin Revitalizing Essence.
    Tinted Sunscreen SPF30.

    Step malam:(Merawat)
    Facial Cleansing Milk
    Facial Cleansing Foam.
    Vita Skin Complex. (biarkan kering dan serata diseluruh muka baru sapu Vita Skin)
    Skin Revitalizing Essence.

    jamaliah mesti terus gunakan produk AG2000 kerana apa yg berlaku pada soalan 1 dan 2 merupakan tindakbalas dalaman. Akan beransur kurang dan kulit muka akan nampak perubahan selepas beberapa minggu.

    terimakasih.

  12. aminah bertanya:

    My skin : 1) berminyak
    2) liang roma terbuka dan amat ketara
    3) banyak pigmentation (mengalami tompok2 hitam besar lebih dari 15 tahun dan sejak kebelakangan ini makin bertambah)
    4) jerawat kecil2. jika dilihat tak nampak tapi jika sentuh boleh rasa kulit kasar
    5) banyak oilseed sekeliling mata (kutil2 kecil)

    what product should I use? jawab kat sini ye......terima kasehan....

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    1- Disyorkan utk kulit berminyak dan jerawat.
    Facial Cleansing Foam
    Blemish Clear (jerawat kecil)
    Skin Purifying Gel (Control minyak)
    SPF15 NO.23 (UV)

    2- Banyak pigmentation
    Night Cream (3 in 1 ~ Vta skin Pigment Repel, Age Defying)

    Oilseed sekeliling mata

    Disyorkan Gamogen (Makan 3x sehari)

    Harap membantu.
    Terimakasih.


semua yang terdapat di dlm blog ini adalah di ambil dari laman web rasmi house of healin
sekian terima kaseh.....

1 comment:

Nor Asfeeza said...

wahhh....makin berkembang maju ye deq...Alhamdulillah..senang nak dpt feedback from customer.Bagus..makin terserlah kemajuan 'Aisham Medical Shop'...